Bezoekers

Volgers

dinsdag 3 januari 2023

Een W. ochtend

De afgelopen nacht was mij een stuk beter gezind dan de vorige. Het was zelfs een bijna hoestloze nacht. Oooo wat doet dat een mens goed.

Het hoesten is vandaag ook een stuk minder maar mijn verkoudheid wil nog geen afstand van mij doen, jammer genoeg. 😏 Misschien vindt hij het wel te knus om in mijn buurt te blijven. Het gaat in ieder geval de goede kant op.

Vanmorgen liep de wekker om 8 uur af en deze keer had ik mijn wekker gezet en dat is een stuk vriendelijker wakker worden zover wakker worden door de wekker vriendelijk kan zijn.

We moesten er op tijd uit want mijn "gouden meisje W" zou komen. Dat was wel fijn en nodig na 3 weken.
Gisteren hebben Lief en ik de kerstboom nog opgeruimd en alles wat daar bij hoort en zo kon vandaag de boel weer eens heerlijk opgefrist worden. 

We beginnen zo'n W. ochtend altijd met koffie, even babbelen en natuurlijk kijken op de telefoon hoe de twee kleinkinderen van W. weer zijn gegroeid. Ze zijn nu alle twee 1 jaar geworden. De dochter heeft een meisje en haar zoon een jongetje. De twee kleinkinderen schelen 3 maanden.
W. is dus een drukke oma vol plannen voor de kleintjes en ook plannen voor haar bejaarde moeder die ze overal in laat deelnemen.

Nadat we weer bij waren met alle wel en wee kon het werk beginnen.
W. vliegt altijd als een zingende wervelwind door ons appartement. Ze is altijd vrolijk. 
Zelf nam ik de slaapkamer onder handen want na al dat gehoest en geproest vond ik het hoognodig om die eens goed onder handen te nemen.


Nu is de rust weder gekeerd en draait mijn wasmachine en droger op volle toeren.

Ikke draai nu even niet meer op volle toeren want als je zo bezig bent huishoudelijke taken dan merk je dat je nog lang niet oké bent dus  ........... nu weer tijd om te niksen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.