Bezoekers

Volgers

zaterdag 28 januari 2023

Prinses Amalia op bezoek

Nadat ik het boek gelezen heb van Claudia de Breij over onze kroonprinses Amalia heb ik een heel ander beeld gekregen van onze toekomstige koningin als dat ik had. Ik merk ook dat ik haar nu meer volg als ze in het nieuws is en zo ook nu, nu ons koninklijk huis naar de Caribische eilanden op bezoek is. 

Zelf waren we een paar keer in Curaçao en zelfs toen koningin Maxima en Koning Willem Alexander er op bezoek waren.


Wat een feest was dat op het eiland en wat boften wij dat wij er toevallig ook waren en dit mochten meemaken.

Ik zie het al een beetje voor me hoe dat het er daar aan toe gaat. Iets wat op de tv op een rode loper lijkt is de dag ervoor geverfd op de straat net als het groene ondertapijt. 
We hadden de mensen de dag ervoor bezig gezien onder de brandende zon. De verf op de grond was dan ook zo droog.


Wat moet het spannend zijn voor prinses Amalia. Haar eerste officiële bezoek.
Vanavond is Blauw bloed op de tv om 20.06 uur op NPO 2 en hoewel ik er nooit naar keek ga ik dat vanavond zeker wel doen.

2 opmerkingen:

  1. Kleding kijken van de royals vind ik wel leuk en ik volg dan ookdeze site: https://www.modekoninginmaxima.nl/.
    Misschien vindt je die ook wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot dank je wel voor de tip. Lijkt me heel leuk om te volgend.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.