Bezoekers

Volgers

vrijdag 20 januari 2023

Tevreden

Mijn eerste projektje is klaar en ik ben er best trots op.
Het is me gelukt!!

Een tijdje terug heb ik rondbrei naalden gekocht. Ik had bij iemand op facebook gezien dat ze een prachtige trui met Noorse patronen erin was aan het breien. Dat leek me vreselijk ingewikkeld en dat schreef ik er ook bij als opmerking.

Als antwoord kreeg ik terug dat het helemaal niet ingewikkeld was en dat ze een rondbrei naald gebruikte. Dit was ideaal en gemakkelijk. Je hoeft maar rond te breien.

Daar moest ik meer van weten en bij Amazon bestelde ik een setje van dit soort naalden. Wol gehaald bij de Wibra want stel je voor dat het mislukte dus eerst maar eens proberen.

De patronen heb ik maar even achterwege gelaten 😁

Het moest een spencer gaan worden. en zie hier het resultaat. Ik vind dat het aardig gelukt is en wat heel belangrijk is  😅😅 hij is ook draagbaar 😅😅



9 opmerkingen:

  1. Leuk geworden en inderdaad lekker draagbaar. Dat is toch altijd afwachten bij zelfgemaakte din gen of het net zo wordt als je hoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Dat is zeker zo dat het maar afwachten is of het draagbaar is maar deze kan ik wel aan en is lekker warm.

      Verwijderen
  2. Je hebt mijn bewondering, hoor. Maak er nog maar eentje in een andere kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me zo moeilijk om met een rondbreinaald te breien. Twee pennen “onder de elleboog” lukt me nog net. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou het er maar op om truien en vesten te kopen in de uitverkoop. Een paar keer een trui gebreid, maar het was het toch net niet. Overigens denk ik dat jouw spencer heerlijk draagt. En nog helemaal in is ook.
    Weet je wat manlief betreft al wat meer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem, vrijdag a.s. worden de biopten genomen en 14 februari krijgen we de uitslag dus we moeten nog geduld hebben.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.