Bezoekers

Volgers

dinsdag 31 januari 2023

Toch niet weer .......

Nog heel even moet ik terug komen op mijn omgebouwde tablet naar een digitale fotolijst. De tip van Inge om de code op te heffen om in het tablet te komen is me gelukt. Ik heb het gevonden bij de instellingen van de tablet. Dank je wel Inge voor deze tip πŸ‘

Gisteren heb ik een hele tijd zitten klungelen om nieuwe foto's naar het tablet te sturen. Ik zag ze in de inbox staan maar ze kwamen niet te voorschijn in de diashow. 
Het werd een hele zoektocht totdat Lief kwam kijken en we samen even alle stappen door gingen hoe de foto's te plaatsen. 
Lief kreeg een geweldige ingeving 😁 "Staat je wifi wel aan?" 

Dat was de boosdoener πŸ˜† het tablet kreeg geen wifi en nadat ik dat verholpen had liep alles als een trein. 
Er verschenen foto's van de oma van mams en haar ouders en tantes, broers en zus. Van ons toen we nog klein waren in de kinderwagen en kinderstoel. Paps toen hij in militaire dienst was met zijn pakje aan, hun verlovingsfoto en trouwfoto.
Zo leuk om te zien.
Ben benieuwd hoe mams het gaat vinden.

Mocht je dus problemen hebben met foto's laden LET OP JE WIFI πŸ˜…πŸ˜‰

Toen ik gisteren druk in de weer was met de foto's hoorden we weer allerlei sirenes op straat. Politie reed weer over vluchtheuvels, brandweerauto's kwamen aanrijden en weer de ziekenauto.

Het leek wel een herhaling van 14 januari jl.
Er stonden weer mensen op de straat te wijzen waar de hulpverlening heen moesten. De rotonde rond en dan meteen naar rechts. Het werd weer een hele drukte.


Het zal toch niet waar zijn?

Ja het was wel waar.
Weer was er iemand van boven af de flat gesprongen en had het niet overleeft.

Vreselijk. Wat moet zo'n persoon toch in paniek zijn om dit te doen.


We hopen dit echt niet meer mee te maken en weer moet ik denken aan de achterblijvers van deze persoon πŸ˜“

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het gelukt is. Denk dat je moeder heel blij zal zijn met het fotolijstje. Kan je je geen voorstelling van maken he hoe ongelukkig iemand is om tot zo'n een daad over te gaan. Heel triest.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inge gelukkig kunnen wij ons daar geen voorstelling van maken. Laten we dat zo houden in deze roerige tijden.

      Verwijderen
  2. Jouw moeder moet misschien wat rustige uitleg over het gebruik, maar met geduld (en je armband om hahaha) gaat dat best lukken. Bedankt voor je info hierover. Ik denk dat ik er wel iets mee kan doen voor iemand die dit vast wel leuk gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wieneke, vanmiddag ga ik met armband aan en het fotolijstje naar mams.

      Verwijderen
  3. Enkele jaren geleden woonden wij vlak bij een viaduct. Ook daar sprongen mensen af, zo van het viaduct op de snelweg.
    Ook voor automobilisten een nachtmerrie om te zien gebeuren.Hoe wanhopig moet je zijn om dat te doen.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel wanhopig denk ik Betsy. Vreselijk voor degene die dit doet en ook voor de achterblijvers die nooit echt afscheid kunnen nemen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.