Bezoekers

Volgers

donderdag 9 februari 2023

Binnenpret

πŸ˜…πŸ˜… Ik heb binnenpretjes. Dat is best wel eens leuk op zijn tijd toch?

Maandag a.s. is Lief jarig en ik heb iets leuks bedacht.
Zondag wordt de verjaardag gevierd maar maandag is de grote dag.

Zijn cadeautje heeft hij al eerder gehad. Een gereedschapskist op wieltjes. 

Als we onderweg zijn met de camper dan mist Lief wel eens een bepaalde sleutel of tangetje of iets anders. Zo gebeurde het dat Lief allerlei gereedschap in een gereedschapskoffer stopte. Die koffer werd steeds zwaarder en als je ergens op moet letten in een camper dan is het wel het gewicht.  

Toch kwam het heel vaak voor dat er net dat ene stukje gereedschap niet in zat dus ........... tijd voor een mooie compacte koffer.

Onderweg heb je nu eenmaal wel eens een stukje gereedschap nodig.
Die koffer staat klaar bij de andere spullen die de camper in moeten.

Op de eigenlijke dag van de verjaardag kocht ik altijd een lekkere fles jenever in plaats van een bloemetje maar dat is nu uit den boze omdat Lief geen alcohol meer moet drinken i.v.m zijn gezondheid en nu kreeg ik me toch een grappig idee πŸ˜πŸ˜‡

Ik ga het hier niet noemen want stel dat Lief mijn Blogje leest dan is de lol eraf dus maandag wordt mijn grappig ideetje pas kenbaar gemaakt.
Alles loopt naar wens wat de bestelling van de cadeautjes betreft πŸ˜…

Voorlopig houd ik het nog op een binnenpretje πŸ˜€πŸ˜‰



4 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.