Bezoekers

Volgers

donderdag 2 februari 2023

De "digitale" fotolijst.

Gisterenmiddag zijn we samen, Lief en ikke, naar mams geweest met de digitale fotolijst en mams vond het prachtig.

Ik heb de tablet meteen op de wifi van mams gezet zodat dat niet meer mis kan gaan en hij automatisch op haar wifi komt als ze hem aan zet.

Bij de diashow die afgespeeld werd gebeurde het geregeld dat mams riep, "oooo dat is mijn oma," of "dat ben jij toen je nog een baby was."  Ze herkende heel veel foto's maar de oude foto's van vroeger vond mams het mooist 😊

Mams met Ellen 69 jaar geleden.

Dat ik die foto's van haar ooit heb gekregen was ze vergeten. Het belangrijkste is dat ze de foto's schitterend vind.

Vanmorgen appte ik haar of de foto's het nog goed deden en ze antwoordde dat het allemaal nog goed werkte. Of dat waar is weet ik niet.
Ik ga nog eens op zoek of ik nog oude foto's kan vinden en die zet ik er dan bij en dan weet ik of het haar lukt of niet.

4 opmerkingen:

  1. Mooi toch, ze geniet ervan! en dat is het belangrijkste (ook al is het misschien dan niet waar) Als ze in een tehuis of thuiszorg heeft kunnen die misschien ea. elke keer weer aan zetten en/of corrigeren. Consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook. Helaas zijn er altijd maar weinig mensen van de thuiszorg die dat kunnen en/of durven. We zien het wel.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie foto! Ik houd erg van dit soort nostalgische beelden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.