Bezoekers

Volgers

dinsdag 14 februari 2023

Een spannende dag.

Afgelopen week heb ik de miniserie La Chica de Nieve gekeken op Netflix.
Het is een mooie Spaanse serie die zich afspeelt in Malaga. 
Het verhaal gaat over een meisje dat verdwijnt tijdens de parade van 3 koningen.
Een jonge journaliste doet er alles aan om het meisje te vinden.


Ik kan hem jullie aanbevelen.

Malaga is een mooie stad. Wij zijn er al een paar keer geweest. Misschien dat ik de mini serie daarom een beetje anders heb bekeken. Ik zag dan ook geregeld herkenningspunten. Het is daar echt genieten.

Wie weet komen we er nog eens dit jaar 😁

Vanmiddag zullen we het horen in het ziekenhuis. Wat hebben ze gevonden en zo ja wat volgt er nu ............. Gaan we nog weg naar het zuiden of .............

Tenminste ik hoop dat we het vanmiddag zullen horen want ik las net dat er een ICT storing is op dit moment in het MUMC+ en er veel afspraken afgezegd gaan worden.
De storing zou zeker tot 12 uur duren. Wij worden pas om half vier verwacht.



Het zal toch niet waar zijn dat we gebeld gaan worden dat de afspraak niet door gaat. Dan ontplof ik. 
Maar eens afwachten 😔



8 opmerkingen:

  1. O ik hoop zo dat de afspraak door kan gaan. Hoe dan ook. In ieder geval dat je gerust kunt vertrekken. Kunnen jullie niet zelf inloggen op je account bij het ziekenhuis? Wij kunnen dat wel en dan weet je alvast de uitslag; al kun je die vaak nog niet interpreteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De storing schijnt weer opgeheven te zijn en we hebben nog geen afbellen gehad. We hebben vanmiddag een gesprek met de arts en dan lijkt het mij niet zo verstandig om alvast te gaan kijken.

      Verwijderen
  2. Ja altijd vervelend als je onverwachts wordt afgebeld vor afspraak. De afhankelijkheid van electriciteit en digitalisering maakt het systeem ook kwetsbaar.

    Maar er kan altijd wat gebeuren. Ik kwam voor nieuwe knie in ziekenhuis en tijdens mijn operatie brak er brand uit in een ander deel van het ziekenhuis dat apart stond dus het hoofddeel had nergens last van. Maar toch werden alle andere operaties erna wel afgezegd uit voorzorg.
    Ik lag toen 2 dagen alleen op 4 pers kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O Lot dat was niet leuk ffffff. Gelukkig schijnt het weer allemaal te werken in het MUMC+

      Verwijderen
  3. Dank voor de 'Chica de Nieve' tip. Uitstekende serie. We zijn er gisteren aan begonnen, vanavond verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.