Bezoekers

Volgers

woensdag 15 februari 2023

...... en nu weer verder.

Nou, dat viel tegen gisteren. De uitslag was niet goed.
Het slechte nieuws was, prostaatkanker en het goede nieuws was dat het een langzame versie is.

Dat was wel even schrikken. We mochten meteen met een verpleegkundige mee die ons alles ging uitleggen. Wat de opties zijn voor Lief en wat iedere behandeling inhoudt.

Allemaal hebben ze voordelen en natuurlijk ook nadelen. Nu is aan ons de keuze waar we voor gaan kiezen en daar krijgen we een dikke week de tijd voor.

We zijn weer huiswaarts gekeerd met een boekje vol informatie, een adres van een website waar we veel info kunnen vinden en telefoonnummers die we altijd mogen bellen als we vragen hebben.

Eenmaal thuis hebben we eerst maar eens een sterke kop koffie gedronken om bij te komen. Daarna is de strijdlust in ons langzaam in werking gekomen.

We gaan er voor 100%

Vanmorgen op tv zagen we de ellende van de aardbeving in Turkije en Syrie. Poeh ......... wat een ellende.

Onze eerste goede daad van vandaag was snel maar wat overmaken aan giro 555. 



30 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een akelige tegenvaller. Zulk nieuws moet zeker even indalen.... Sterkte allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, Ellen dat valt niet mee voor jullie om zo'n uitslag te krijgen. Een week de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar weg te zetten. Gelukkig zijn er mogelijkheden. Ik wens jullie sterkte met het uitzoeken wat het beste voor jullie is. Knuffel, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marie. Ik denk dat we al een heel stuk op weg zijn met onze beslissing. Kijken of we bij die beslissing blijven.

      Verwijderen
  3. Dat is een naar bericht. Jullie moeten nu waarschijnlijk linksom of rechtsom door een nare behandelingsperiode. Goed om te horen dat de strijdlust er nog is om door deze zure appel heen te bijten. En dat jullie daarna nog lange tijd zullen mogen genieten van jullie camperreizen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke behandeling je ook kiest er zit geen eentje bij die "leuk" is ...... Ik denk dat we voor de zekerheid gaan tenminste voor zover dat mogelijk is.

      Verwijderen
  4. Groetjes A (vergeet ik telkens erbij te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker schrikken voor jullie
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen en wens jullie samen veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het gaat vast en zeker allemaal goed komen daar ben ik van overtuigd.

      Verwijderen
  6. wat een schrtik. Heel veel sterkte voor jullie allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooit leuk nieuws om te horen, wat een schrik. 'Gelukkig' nou ja wat je dan gelukkig mag noemen de langzame versie. Veel sterkte jullie allebei en jullie gaan knallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker lelijk schrikken! Wij kregen 6 jaar geleden hetzelfde bericht, 40 bestralingen volgden, is allemaal goed gegaan, nu nog 1 keer per jaar controle, maar er is veel restschade helaas. Ik hoop voor jullie op goede genezing, sterkte!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke keuze je ook maakt er kunnen altijd bijverschijnselen optreden en dat maakt het maken net zo moeilijk. Maar we komen steeds verder. Gelukkig gaat het goed bij jullie alleen jammer van de restschade. Dan denk ik, liever restschade dan dat het mis gaat, toch.

      Verwijderen
  9. HĆØ verdorie, het is echt het ene na het andere... Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel mevrouw W. Het is ook steeds weer iets anders. Er komt geen einde aan en dat begint zijn tol te eisen. Ik denk nu al wat zal hierna weer komen maar zo mag ik niet denken. Ik weet het.

      Verwijderen
  10. Jeetje dat is even schrikken zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve beiden, ik heb jullie net een mail gestuurd, daarin iets meer dan ik hier kwijt wil. Jullie leven nu in angst Ć©n in hoop en dat zijn heel heftige emoties om tegelijkertijd te hebben. Veel sterkte nu en de komende periode, en een dikke knuffel voor beiden. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mevrouw Niekje. Ik ga snel in mijn mailbox kijken :)

      Verwijderen
  12. Mijn reacties kennelijk weer niet overgekomen. Weet niet meer precies wat ik schreef, Maar wens jullie sterkte met het maken van een keuze, je hebt er even de tijd voor, maar dan zullen elke dag weer andere gedachten de overhand hebben,.
    Samen komen jullie er wel uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :ot kennelijk is je reactie niet over gekomen maar deze wel :) We komen er zeker uit met ons tweetjes.

      Verwijderen
  13. Bah, wat een naar nieuws. Ik wens jullie veel wijsheid om de juiste keuze te maken en veel sterkte voor de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schrik, Ellen. Wij hadden nu al weer jaren geleden dezelfde schrik en moesten ook die keuze maken. Het is goed afgelopen en dst wens ik jullie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bettie voor je berichtje. Daar knap ik nu echt van op. Goede resultaten horen doet me goed.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.