Bezoekers

Volgers

maandag 13 februari 2023

Lief is jarig.

Vandaag is het dan zover. Lief is jarig vandaag. 😀 

Afgelopen vrijdag moest ik zijn pakjes afhalen. Eentje in ons winkelcentrum en eentje bij een DHL afhaalpunt. Ik had Lief wel vertelt dat ik even weg moest om wat op te halen. Nieuwsgierig was hij wel dus mijn google deellocatie uitgezet zodat hij niet kon zien waar ik was. We hebben de locatie delen normaal aan staan van elkaar want je weet maar nooit als er wat gebeurd en het geeft Lief rust.

Na een uurtje kwam ik weer thuis (heb ook nog zeker een half staan babbelen 😂) 

Enfin thuis mijn pakjes verstopt.
Gisteren hebben we de verjaardag van Lief rustig gevierd met mams die we opgehaald hadden. Het wordt steeds moeilijker voor haar. Alleen het buiten 10 meter lopen naar de auto is al een hele toer en dan de auto in en weer uit komen. Mams heeft wel genoten en daar doe je het voor.

Vanmorgen mocht ik de pakjes te voorschijn halen.
Lief had totaal geen idee wat erin zat en kon er zich dan ook niets bij voorstellen.

Pakjes in plaats van bloemen of een fles jenever ...... wat zal dat dan zijn?

Lachen hoor. 

Het eerste pakje bevatte een zwarte cap met tekst erop van onze website en het tweede pakje een t-shirt met foto en tekst.
Wat was dat lachen!!!!!
Ik zei al tegen Lief die altijd in een t-shirt slaapt omdat hij een hekel aan pyjama's heeft Nu heb je een nieuwe pyjama 😂

De cap staat hem wel goed en hij past perfect als hij tenminste zijn haren achter zijn oren heeft 😂😂 Mannen toch, heerlijk!!




14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeaus van harte gefeliciteerd en fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Was echt lachen met die cadeautjes. Inde eerst volgende vlog zullen de videobeelden die ik heb opgenomen verwerkt worden hahahaha

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Lief en ja leuk caadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met Frits.wat een orginele cadeautjes heb je bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat een leuk cadeau. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag samen.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Inge. Het idee kwam zo maar in me op hahaha.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd hoor! met je manneke! Geniet van elkaar consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Je bent erg origineel geweest in het bedenken van cadeautjes! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals gefeliciteerd Frits, Ja wat een origineel cadeau Ellen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.