Bezoekers

Volgers

zaterdag 18 februari 2023

Mmmmm, heerlijk.

Vanmorgen ben ik samen met Lief richting ons winkelcentrum gegaan om natuurlijk Nonnevotten te kopen. Ik heb Lief overgehaald om mee te gaan. Eventjes eruit en de beentjes strekken 😀 

Daar nog een rondje gelopen zo kregen we er nog een paar extra stapjes bij op onze teller 😅 en we werden niet nat want het is een overdekt winkelcentrum.

Daarna even bij mams binnen gewipt om ook haar van Nonnevotten en Berliner bollen te voorzien want die vondt ze heerlijk. vindt ze heerlijk. 

Vanmiddag is op TV Maastricht de sleuteloverdracht te zien met onze burgemeester en Prins Carnaval. Mams kijkt er ieder jaar naar en ik vind dat daar zeker een Nonnetvot bij hoort. En ja, ik had in de roos geschoten en liet een lachende mams achter met gebak.

Thuis gekomen kwamen we nog bovenburen tegen die verbaasd naar ons keken. Niet weg met de camper??????
Nee dus en zo raakten we aan de praat.

Ik denk dat het Lief wel goed doet.
Even eruit, naar buiten en een praatje maken over alle wel en wee.

Volgens mij heet dat verwerking .......................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.