Bezoekers

Volgers

woensdag 29 maart 2023

Buurman en buurvrouw

Vandaag hadden we weer een luie dag. Tjonge, jonge we worden echte luilakken. 

Wat hebben we nu eigenlijk allemaal gedaan vandaag? Weinig ๐Ÿ˜Š

Eerst heeft Frits de camper gewassen want die zag er niet uit met al die regen die we onderweg hebben gehad. De wegen zijn dan nat en iedere voorbijganger spat een boel vuil water op. Maar de camper is weer netjes. Van binnen en van buiten ๐Ÿ˜Š

(oei mijn vinger wilde ook weer op de foto ๐Ÿ˜Œ)

Nadat dit karweitje weer achter de rug was zijn we aan de koffie begonnen. Onze Franse buurman had het er maar druk mee. Met zijn fietsje reed hij steeds op en neer naar het waterpunt om zijn jerrycan te vullen. Hij was er druk mee.
Zijn vrouw zien we niet buiten. Volgens mij kan ze niet zo goed lopen want we hebben ook een rolstoel gezien. Buurman haalde hem gisteren te voorschijn uit zijn garage. De rolstoel was compact en helemaal ingeklapt en moest nog uitgepakt worden. Ik zie buurvrouw wel in de camper lopen maar die afstanden zijn natuurlijk super kort.

Vanmiddag dook buurman weer in zijn garage met lege wijnflessen en toen hij weer te voorschijn kwam waren de flessen gevuld met witte wijn ๐Ÿ˜‹ We zagen gisteren twee volle kratten in zijn garage staan gevuld met bier en wijn dus buurman en buurvrouw kunnen nog even vooruit ๐ŸŽŠ๐Ÿธ๐Ÿป

Heerlijk toch als je nog zo kunt genieten terwijl je allerlei beperkingen hebt. Zo wil ik ook wel oud worden. Zo lang mogelijk genieten en lekker op pad gaan hoe dan ook. Die geranium die kunnen we altijd nog kopen maar voorlopig nog niet (hoop ik)

(Onze reisblog is weer up-to-date voor de liefhebber)

4 opmerkingen:

  1. Tja, dat is ook een dagvulling: op de buren letten!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen en Frits, nou dat moet inderdaad heerlijk zijn! En ik gun het jullie ook hoor, lekker even er tussenuit. Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het doet ons echt goed. Het was een goed idee van ons.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.