Bezoekers

Volgers

maandag 20 maart 2023

Fijne vooruitzichten.

Maandag, de eerste dag van de week. Als je met pensioen bent geen bijzondere dag net als het weekend waar ik laatst over schreef. 

De komende week wordt een natte week zag ik op de weer app. De volgende week zou het mooi lente weer worden tenminste als de app klopt. Ik merk de laatste steeds vaker dat de weer app niet meer altijd zo goed te vertrouwen is met zijn voorspellingen.

We willen nog even met de camper weg en om dan weg te gaan als de weersvoorspellingen niet veel goeds voorspellen vind ik jammer. Volgend weekend willen we in ieder geval weer eens bij Puck gaan kijken.

Ik denk dat we het beste vrijdag kunnen vertrekken. Dan hebben we wel een nat weekend voor de boeg maar de week daarna zou het beter worden.

We gaan ons de komende dagen vast vermaken met onze spulletjes te verzamelen en uit te kijken naar de fijne dagen die voor ons liggen.

Ik heb de lente in mijn hoofd.


14 opmerkingen:

  1. Bij jullie ook slecht weer= nou dan hoef ik nog niet jullie kant op te komen. Ik wacht maar op echt lenteweer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende week zou het beter worden. Gisteren liepen mensen in hun t-shirts op straat. Vandaag is het grijs maar wel droog. Op de weer-app zie ik voor de komende week regen en wind ffffffff.

      Verwijderen
  2. De weerapps zeggen ook vaak allemaal wat anders. Je kan er echt niet meer op vertrouwen. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt met volgende week want ook wij hebben een tripje gepland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Myriam dan moet het goed komen. Dat kunnen ze niet maken voor ons tweetjes, toch ;)

      Verwijderen
  3. Niks verandelijker dan het weer en het klopt ook niet altijd. Lekjer vooruitzicht. Alles bij elkaarzoeken en gaaaaan.:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat de mandarijnen op waren en bij de Spar in de aanbieding. Wilde ze eigenlijk eind vd middag halen met de fiets, net geen 2 km maar het gemiezer hield me tegen. Gelukkig zag ik dat ze nog een magic box van TGTG hadden, die zie je pas eind vd middag en dan na 18.00 ophalen tot 20.00. Nu mag ik dus met de auto want om half 8 is het al donker en ik heb geen licht op fiets. Goed geregeld toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot dat heb je super geregeld.

      Verwijderen
    2. Het was ook een superbox. 4 bapao, bitterkoekjesvla, mangodrink, Peijnenburg ontbijtkoek. 2 frikandelbroodjes, focassia, halve griekse yoghurt en roerbakgroente, allemaal voor 3.99. En toen ik de mandarijnen stond af te rekenen vroeg meisje of ik nog wat gratis wilde meenemen. Kon kiezen uit pizza, 2 wraps met zalm en een halve rijstevlaai, die heb ik genomen. Ben dus niet voor niks gereden 😁

      Verwijderen
    3. Jij hebt de hoofdprijs gehad. Ongelooflijk!!!!!

      Verwijderen
  5. Ook zonder mooi weer is het lekker om er even uit te zijn (en Puck weer te ontmoeten). Ed (man) gaat volgende week een weekje naar Sicilië en meestal als hij een weekje weg is wordt het hier prachtig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooo Ilona dan zou den we nog boffen met het weer.
      Sicilië staat ook nog op mijn lijstje om te bezoeken. Het moet daar erg mooi zijn.

      Verwijderen
    2. Zeker doen. Is heel mooi. Mijn zus woont er de helft van het jaar.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.