Bezoekers

Volgers

dinsdag 21 maart 2023

Voorbereidingen

Mijn wasmachine draait. Toch de boel nog maar even wassen. 

Het is maar maar voor een paar dagen dat we weg gaan maar ik heb nog allerlei kleding in boxen liggen die eigenlijk bestemd waren voor het overwinteren en daarna weer verwisseld werden voor onze reis naar het noorden. Soms ben ik een trui of broek kwijt en als ik dan aan het zoeken ben valt me in dat die nog in de camper box ligt die mee had moeten gaan πŸ˜‚ 

Vandaag ga ik die eens leegruimen.
We hebben 3 vouwbare boxen van stof gekocht vorig jaar in Zweden en die passen precies tussen de bedden in. Ideaal 😊
Een box voor Frits, eentje voor mij en eentje waar schoenen in kunnen. En ........ vol is vol πŸ˜” al smokkel ik vaak toch nog wel even dat dikke vest of jasje mee πŸ˜‰ dat niet meer in mijn box past. Dat hang ik dan meteen aan een haakje in de camper en hoop dat het niet opvalt.
Meestal gaat dat wel goed πŸ˜…
Wie niet sterk is moet slim zijn, toch?

Die zijn dus snel weer gevuld en zoveel hoeft er deze keer niet mee.

Dan heb ik er nog 2 grote witte badlakens in de camper liggen die ik vooral in de zomer op de zitbank heb liggen maar dat lijkt me niet zo verstandig met een Puck in de toekomst πŸ˜‚πŸ˜‚ dus die gaan er uit.
Daar komt in de toekomst een fleece dekentje te liggen. 


Als we gaan rijden moet Puck in de veiligheidsriemen en dus op de bank zitten. Nu zal ze dat vast niet vervelend vinden dus een fleecedekentje zal zeker op zijn plaats zijn.


14 opmerkingen:

  1. Ik vind witte handdoeken zo wie zo geen goed idee. Koop altijd met design dan vallen achtergebleven vlekker minder op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn maar ons tweetjes en dan valt het goed te doen. Ik ga de witte badhanddoeken nu thuis in de badkamer gebruiken voor ons zelf. Ik heb er toevallig nog 2 die altijd in gebruik zijn. Ooit had ik die bij Ikea gekocht en ze doen het goed en zijn heerlijk dik :)

      Verwijderen
  2. Een camper. Een droom voor mij, maar niet voor echtgenoot. Ook dat compact en beperkt inpakken en leven lijkt me zo'n leuke uitdaging. Kleding in 1 bak, en daar doe je het mee. Lekkere maaltijden maken op een klein kooktoestel. En veel zien en ontdekken. Best beetje jaloers. Geniet ervan, Ellen en Frits! En ik geniet mee. Groetjes A

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. A, mijn ex man was ook totaal geen kampeerder en ook geen camperman. Een geluk bij een ongeluk voor mij toen ik geen scheiden en een man tegen het lijf liep die dezelfde wens had als ........... ooit een camper hebben, hahaha. Je kunt echt met alles minimaal leven en de luxe die je wil voeg jezelf toe maar je moet keuzes maken. Je kunt een camper maar niet volstoppen met van alles als je nog plaats over hebt. Je moet altijd rekening houden met het gewicht van de camper met alles erin incluis jezelf, water, diesel enz. Nu gaat Puck erbij komen en moet iets anders thuis blijven. Boodschappen haal je zoveel mogelijk dagelijks onderweg. Scheelt weer gewicht, hahahaha.

      Verwijderen
    2. Nou, ik heb er geen scheiding voor over ;))

      Verwijderen
    3. Dat snap ik helemaal. Dat doe je niet voor de lol.

      Verwijderen
  3. Ik heb alleen witte handdoeken en washandjes. Wel zo handig in de was vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de camper gebruik ik meestal alles donker en weinig wit. Vind ik wel zo makkelijk als ik ergens een wasmachine tegen kom en met 1 machine de boel weer schoon heb, hihihi.

      Verwijderen
  4. Ik heb in mijn auto ook veiligheidsriemen voor de honden. De kofferbak is te klein voor ze en daarom moeten ze op de achterbank zitten, ook op een fleecekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het buitenland ben je het meestal verplicht. Dan moeten ze of in een bench of in de veiligheidsriem. Ik kan er me ook wel iets bij voorstellen als je een aanrijding krijgt of een hond komt in de cabine bij de gaspedaal in de buurt.

      Verwijderen
    2. Of als je opeens moet remmen en de hond vliegt ergens tegenaan... Nee, dat willen we niet.

      Verwijderen
  5. Dat beloofd alleen maar veel goeds. Lekker hoor zulke voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.