Bezoekers

Volgers

dinsdag 18 april 2023

Afvallen?? Neem een pup :))

Geloof het of niet maar zonder veel op mijn eten te letten en dan bedoel ik de extraatjes ben ik afgevallen 😀😀😀

Mijn eerste streefgewicht heb ik zo maar gehaald. Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan wist ik niet wat ik zag 😮

Het viel me wel op dat mijn spijkerbroek zo slobberig hing. Ik dacht eerst hij moet eens in de wasmachine want dan worden ze altijd wat strakker maar dat hielp niet veel. Misschien is hij te oud aan het worden dacht ik toen weer maar ach met zo'n pup draag ik hem toch nog maar even.

Nu deed ik in het weekend een spijkerbroek aan die een maatje kleiner is. (Ik heb ze namelijk in 2 maten in de kast hangen hoor 😁 want je kunt natuurlijk nooit weten) Die paste perfect.

Vanmorgen maar eens op de weegschaal gaan staan en YES!!!!!!!! We zijn nu natuurlijk meer in beweging en niet alleen met lopen maar ook bukken en door de knieën gaan (poepje opruimen, Puck aaien). Gewicht heffen 😂 in de vorm van Puck dragen in de lift zodat ze geen plasje doet.

Nu volhouden en verder zoals ik nu bezig ben. Trouwens ik val niet alleen af maar Frits ook 😊

Wat een positiviteit allemaal. 😊




8 opmerkingen:

  1. Ha ha ha ja dat verbaast me dus niks. MET een hond moet je.....zonder hond mag je :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch wel een prettige manier om af te vallen vind ik dan :))

      Verwijderen

  2. Dat is nou een typische win-win situatie Ellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha wat een fijne bijkomstigheid. Die Puck brengt alleen maar goeds :-)
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden Puck al een paar jaar terug kunnen aanschaffen. Dit brengt alleen maar goed :))

      Verwijderen
  4. Waarmee maar weer eens is aangetoond dat een ander bewegingspatroon meteen resultaat geeft. Nu in de gaten houden dat je lichaam er niet op reageert door 'gewenning' en je opeens, zonder je eetpatroon echt te veranderen, toch weer aankomt. In het stadium waarin je nu zit zal er ook een opbouw van spiermassa optreden. Dat merk je niet direct aan je gewicht, maar meestal wel doordat je kleren ruimer gaan zitten.
    Troost is dat naarmate Puk groter wordt, ook de behoefte van hem/haar aan beweging groter wordt en jezelf erin meegroeit. Het stadium van stilstand bereik je dus voorlopig nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Puck zal ons zeker jaren in beweging houden. Dit kan alleen maar positief werken.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.