Bezoekers

Volgers

maandag 17 april 2023

Waar is dat lenteweer gebleven?

De komende week zou het prachtig lenteweer worden maar dat valt een beetje tegen. Het is nog een beetje frisjes. Jammer. Afgelopen zaterdag was het heerlijk en hebben we heerlijk in het zonnetje buiten gezeten.

Wat is er nu niet heerlijker dan als je naar buiten gaat niet eerst een jas en sjaal om moet doen maar gewoon zo even naar buiten kunt. Misschien alleen even een vest aan.
Soms zie ik studenten lopen met de korte broek aan terwijl iedereen met een muts op loopt tegen de kou 😆

Nu we veel buiten komen valt ons van alles op en maken heel veel praatjes. We komen geregeld tijd te kort 😀. Het leven verandert in de positieve zin als je een pup in huis krijgt.

Er opent zich weer een nieuwe wereld voor ons ondanks dat we vroeger altijd honden gewend zijn geweest.
Alles gaat er nu veel diervriendelijker eraan toe.

Vrijdag a.s heeft Puck haar eerste afspraak staan bij de dierenarts. Ach gossie ze krijgt geloof ik 2 prikken 😒 en een puppy check. Nu vind ik dat wel fijn die check en kun je ook je vragen even kwijt.  De vaccinaties die ze nog moet krijgen gebeuren dan nog een keer bij 9 weken,12 en 16 weken.
Ze zal het niet leuk vinden maar we willen ook niet dat ze ziek gaat worden en ze zal mee gaan op reis en dan moet je nu eenmaal je prikken hebben gehad.

Puck heeft net weer heerlijk geslapen en haar knuffel momentje gehad en daarna weer even naar buiten.



Het lijkt er bijna op of we een kindje in huis hebben want overal slingert er weer speelgoed rond. Heerlijk toch 😀 We worden weer jaren jonger 😃

6 opmerkingen:

  1. haha een echte moeder maar meestal voelen ze er niets van hoor maar ja we blijven toch bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi stom hé. Ik weet het dat ze er niets van voelen maar het zit in mijn hoofd :)))

      Verwijderen
  2. En dat klopt wel het houd je jong. Beetje meer zon zou wel mogen vind ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu 69 jaar . Ik ga niet meer vooruit maar achteruit tellen :)))

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.