Bezoekers

Volgers

dinsdag 4 april 2023

Een mooie dag.

(onze reisblog staat weer online en is weer helemaal bijgewerkt voor de liefhebber)

Vandaag hebben we een beetje een reis/klungel/vanalleswat dag.  We rijden op tijd weg in Sommières en komen via allerlei kronkelwegen, berg op en weer berg af langs de mooiste plekjes.

We stappen eens uit om foto's te maken en rijden weer verder over smalle weggetjes. Komen door  prachtige dorpjes. Stoppen weer en maken een kopje koffie of eten een boterhammetje en gaan weer verder.

We stoppen weer en maken onze avondmaal. "Zullen we nog een stukje verder gaan want hier vind ik er niks aan." Zegt Frits na de maaltijd. Ik vind het best en we starten de motoren weer om 45 km verder naar een camperplaats te gaan die aan de rand van een prachtig dorp staat.

Vanaf de camperplaats kan ik het dorp net niet zien maar nog wel de muur die om het kasteel staat die de plaats rijk is.
Dat stuk muur staat nog net in het zonnetje.


Het is hier heerlijk rustig.
Ik denk dat we hier wel weer heerlijk zullen slapen.


Heb ik het goed?????? Zijn we een stukje relaxter?
Als ik mijn verhaal even nalees meen ik dat wel zo op te merken. Wat een datum al kan doen met een mens. Familie afspraken hebben we vandaag kunnen vast leggen want het wachten was op ons. Bah, die onzekerheid is niks voor mij.

's Avonds krijgen we ook nog een videootje van Puck. Nou ja van Puck 😀 van 
de fokker natuurlijk 😉😅 en dat is hier te zien.

2 opmerkingen:

  1. Ellen, hoe kies je in vredesnaam een puppy uit, als er zeven gelijksoortige jongen zijn? Waar ga je op af, wat doet de weegschaal doorslaan?
    Ik genoot van dat filmpje. Mama die eerst even zeker wilde weten of jullie wel vertrouwd waren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Petra, eigenlijk kies niet jij de pup uit maar de pup kiest zijn baasje uit ;) De pup die steeds naar je toe komt en begint te likken die zou je moeten kiezen. Wij wilden het liefst een teefje en daar waren er 3 van. Puck kwam steeds naar Frits en later ook naar mij en toen zagen we dat het steeds hetzelfde hondje was. Die is het dan ook geworden.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.