Bezoekers

Volgers

maandag 3 april 2023

Mijn dag kan niet meer stuk.

 (Eerst heb ik de reisblog weer bij gewerkt voor de liefhebbers 😀)

Vandaag kan mijn dag niet meer stuk. Hij was nog beter geweest als ik nog garen had kunnen verder maar ik moet nu ook niet zeuren 😌

Dat zit zo:

We kwamen op ons nieuw plekje aan en terwijl ik het raam van de cabine afdekte tegen de felle zon want ja we hebben hier echt een geweldige zon gehad vandaag, ging Frits even kennis maken met de buren ook Nederlanders.

Ik was nog druk bezig toen hij mij riep. "Ellen kom eens even. De buren hebben een Chihuahua. Je moet dit even zien." Ik dus naar buiten op zoek naar het beestje. Tot mijn verbazing hadden de buren geen Chihuahua maar een Labrador en nog wel een zwarte 😍 Natuurlijk moest ik meteen even aaien. "Oooo, een Puck!" riep ik al.
Nu was dit geen Puck maar een Lexa. 

Ik had vragen te over dat kunnen jullie wel raden. Of ze een bench hadden en waar Lexa zat onder het rijden. Of ze brokken at en of die mee genomen worden voor de reis.

We zijn weer een heel stuk wijzer geworden kan ik jullie vertellen maar dat was nog niet alles. Terwijl we over honden aan het praten waren ging de telefoon van Frits.

En raad eens ........... het ziekenhuis! Frits wordt 1 mei geholpen. Stiekempjes had ik gehoopt dat het niet al te lang zou duren en als we Puck dan half mei zouden kunnen ophalen dat we dan het ergste achter de rug zouden hebben. Dat komt dus nu mooi uit.

We hebben tenminste een datum nu en kunnen gaan aftellen. 

10 opmerkingen:

  1. Ik ben heel blij voor jullie.
    Geniet nog even van je mooie reis.
    Groetjes A

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je een datum hebt. Het duurt nog wel even maar dan kunnen jullie je daar toch gericht op voorbereiden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eventjes Myriam. We kunnen nu aftellen en weer afspraken maken.

      Verwijderen
  3. Nou dat noem je nog eens een goede dag hebben. Fijn dat Frits al zo snel geholpen kan worden. En super dat jullie van ervaringsdeskundigen hebben kunnen horen hoe het is om met een hond in de camper op pad te zijn. Geniet nog lekker van jullie laatste dagen. Er komt straks veel op jullie af.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inge, het geeft een stukje rust voor ons. Puck komt ongeveer 2 weken later en daar zat ik wel een beetje mee. Gelukkig kan ik me nu helemaal op Frits toeleggen.

      Verwijderen
  4. Hoi Ellen en Frits, wat fijn dat de datum bekend is én dat Puck ook goed in de planning past! Het wordt spannend, maar nu weten jullie in ieder geval wanneer het achter de rug is en kunnen jullie weer plannen maken voor erna. Geniet nog van de zon en goede reis terug naar Maastricht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel mevrouw Niekje. We zijn echt blij dat we nu weten waar we aan toe zijn.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.