Bezoekers

Volgers

maandag 10 april 2023

Very Sure

Gelukkig is alles goed gekomen met het pakje. Frits had het bestel via zijn emailadres, vandaar dat ik er geen mailtje of berichtje van kreeg en kon het zo niet in de gaten houden.

De beste man die het pakje voor ons had aangenomen heeft een deurbel van Verisure met een camera erop. Nu weet ik van onze Ring-deurbel dat je die bellen moet opladen na een paar maanden anders doet hij het niet. 
Ik denk dat het ook zo werkt bij de Verisure-bel. Wij hadden wel kunnen blijven bellen tot we een ons wogen. 😁
Frits kwam op het lumieuze idee om beneden in de hal op zijn bel te drukken en die hoorde hij dus wel.

Gisteren hebben we onze eerste Paasdag gevierd samen met mams. Frits en ik zijn haar gaan halen en we hebben wat te eten laten brengen.
Mams vond het reuze gezellig en tegen half 10 zag ze in ene keer dat het donker was buiten en wilde toen wel naar huis. De tijd was omgevlogen voor haar 😍

Toen we om tien uur weer bij haar thuis weg gingen zat ze heerlijk in haar stoel, de tv aan en zo kon ze weer even uitrusten van de vermoeiende dag 😀

Vandaag gaan we lekker niks doen en "Boer zoekt vrouw" en "de zijderoute" terug kijken.

Jullie allemaal wens ik nog een fijne tweede Paasdag.



6 opmerkingen:

  1. Ik heb vanmiddag BZV teruggekeken, in mijn eentje want T. vindt het een vreselijk programma. De zijderoute kijken we samen en gaan we vanavond, na het 8 uur journaal, weer aan verder. We zijn bij aflevering drie. Vanavond is het laatste deel alweer. Vind het een heel interessante serie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De serie van de zijderoute is zeker een prachtige serie. Wij hebben ervan genoten.

      Verwijderen
  2. En, had je je labradoriet-armband om? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo met elkaar, wij hadden het voor het eerst eens heel rustig

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.