Bezoekers

Volgers

donderdag 11 mei 2023

Dag & Nacht

Vinden jullie de nieuwe ziekenhuis serie Dag & Nacht ook zo mooi?



Het lijkt wel een beetje op Medisch Centrum West van vroeger. Dat waren toch series. Daar bleef een mens voor thuis.

Ik vind Dag & Nacht ook wel mooi. Even wegduiken tussen het wel en wee van de patiënten en wat dacht je van het personeel. Ieder heeft zijn eigen problemen en zorgen.

Kim van Kooten heeft als Ella een van de hoofdrollen. Ik zie haar wel graag spelen net als Vivi die de moeder van Ella speelt.

Gisterenavond was het ook weer mooi en wat een problemen heeft dokter Jerry toch. Hij heeft het er natuurlijk ook zelf naar gemaakt maar hoe vaak gebeurt dit niet in werkelijkheid?

Jacob zit ook vol met problemen want anders raakte hij niet verslaafd. 

Nu is het niet zo dat ik van problemen houd maar deze serie blijf ik er wel in houden.

2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.