Bezoekers

Volgers

zondag 4 juni 2023

Hard werken

We hebben hard gewerkt vandaag tenminste voor ons doen dan 😁 
Vanmorgen heb ik eerst een lekkere wandeling gemaakt met Puck. Ik ben met haar richting het losloop gebied gegaan 5 minuten lopen bij ons vandaan.

Onderweg er naar toe kwamen we een Golden retriever tegen die ook dezelfde kant op ging. Puck en de Golden zagen het wel zitten samen dus ben ik maar meegelopen met de Golden en zijn baas.

In het losloop gebied aangekomen mocht Puck los en vloog ze als een speer achter de Golden aan. Op een gegeven moment zagen we hun niet meer. Dat kon maar één ding beteken ................ water!!!! 
Ja hoor daar lagen ze met zijn tweetjes in de grote water/modder poel. Puck zag ik zelfs naar de kant komen zwemmen. Ze heeft de smaak van het water helemaal te pakken.

De witte Golden had geen wit plekje meer over 😅 dan kleed dat zwart van Puck wel wat netter af 😂😂
Na nog even gerend te hebben zijn Puck en ik maar weer huiswaarts gegaan want anders wordt het te vermoeiend voor Puck.

Rond 12 uur zijn we met de auto naar de camper gereden en daar heb ik de camper eens heerlijk gepoetst, bedden op gemaakt, kastjes gevuld, geboend, geschrobd en gezeemd.

Puck was weer helemaal in haar element.

Ze dacht vast, bekijk het maar jullie twee, ik ga op mijn plekje liggen en ik zie wel waar ik beland.

Helaas voor Puck was ze geen meter opgeschoven toen ze wakker werd en dan moet ik er ook nog bij zeggen dat ze wakker werd van de stofzuiger en helemaal niet er achteraan rende zoals ze dat thuis doet 😅😇


We zijn nu weer thuis.
Puck slaapt en de bazen zitten uitgeteld op het balkon uit te puffen 

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk die lieve Puck en wat ontzettend fijn dat ze zich zo op haar gemak voelt bij jullie. Jullie kunnen je vast niet meer voorstellen hoe het reizen met de camper zonder haar was. Fijne zonnige maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, maar eigenlijk vind ik ook dat jullie enorm boffen met Puck, niet omdat "zwart netter afkleed", maar vooral omdat jullie zo van hem genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ria, we genieten inderdaad van Puck. Ze hoort gewoon bij ons :))

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.