Bezoekers

Volgers

maandag 12 juni 2023

Verwennerij

Vandaag zijn we weer een heel stuk opgeschoten. We hebben een stuk snelweg genomen want we hebben nog heel wat kilometers te rijden eer we helemaal in het noorden zijn. Het is de bedoeling wat we vooral de stukken die vorig jaar hebben aangedaan nu even voorbij gaan. We willen wat meer tijd in het noorden gaan doorbrengen, vandaar.

Ik zag onderweg de seringen nog in bloei staan en volgens mij is dat wat aan de late kant. Het valt mij wel op dat er toch hier en daar wat rommel ligt op parkeerplaatsen en dat ben ik hier eigenlijk niet gewend.

Eerst kwamen we aan op een plek waar we vorig jaar geslapen hebben. Er is een cafetaria die overheerlijke hamburgers moet hebben. Vorig jaar was hij gesloten maar toen waren we er in mei. Nu zag ik borden buiten staan met het menu van vandaag dus die hamburgers gaan we nu proeven. Helaas, pindakaas. De borden stonden wel buiten maar de cafetaria was gesloten en nergens was te zien hoe laat ze open gingen.

Weer pech en dus maakte ik maar een boterham klaar en namen we plaats op één van de gezellige picnic banken net als al de andere gasten die pech hadden.


Van hieruit moesten we nog 26 kilometer rijden om bij een plekje te komen waar we wilden blijven overnachten.
Nou, het was een gouden plekje aan een meer.


We hebben hier heerlijk gezwommen samen met Puck. 
Dit is Zweden ten top!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer prachtig uit. Heel veel plezier.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de hamburgers maar wat een heerlijke omgeving en die zalige rust stuur maar een flinke zak deze kant op :-) Als we 30 jaar jonger waren geweest zou ik (denk ik) emigreren naar het Noorden maar ja 30 jaar geleden vond ik NL eigenlijk best gezellig en gemoedelijk. Geniet van de dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ilona, Zweden is een heerlijk land qua rust en ruimte. De zomers zijn prachtig maar de winters duren er lang en zijn donker met veel sneeuw en vriezen. Mij een beetje te lang. Maar verder is het een heel prettig en lief land.

      Verwijderen
  3. Jammer van de hamburgers, maar wat een mooi plekje bij dat meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ria, er zijn hier zoveel mooie plekjes en allemaal vrij in de natuur. Je hoeft hier op een rijtje binnen de vakken te staan op de camperplaats. Nee geef mij Zweden dan maar al vinden we in Frankrijk en Duitsland ook wel genoeg mooie plekjes.

      Verwijderen
  4. Wat een mooi plekje! En jammer van die hamburger, maar misschien maar beter ook, vaak valt iets toch tegen als je er heel veel van verwacht. Dan is jouw eigen bammetje vast een lekkerder lunch geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.