Bezoekers

Volgers

vrijdag 9 juni 2023

Weer in de lucht

 We hebben weer internet. Duitsland, Duitsland toch wat een ellende met het bereik van internet maar we zijn nu in Denemarken en daar krijg ik mijn internet weer door tenminste ............. het gaat zullen we maar zeggen.

We zijn een goed eind opgeschoten. We zijn nu in Denemarken en dat hadden we niet gedacht om daar nu al te komen. Puck heeft zich geweldig gedragen. Het lijkt wel of ze gemaakt is voor de camper.
Onderweg slaapt ze veel. Om de twee uur stoppen we en ga ik met haar wandelen. Dan doet ze haar plasje en haar poepje, even snuffelen met andere hondjes die ook even een fris neusje halen en ik makke een praatje met de dames die honden uitlaten. Gezellig toch.

Kom ik weer in de camper dan heeft Frits de koffie al klaar en kan ik zo aanvallen 😅😇

We staan nu toch op een zo'n mooi plekje bij een boerderij aan een meer. De campers staan allemaal verspreid en we hebben een zee van ruimte.
Puck die al meteen het water had geroken moest er natuurlijk meteen in. Ik eerst een korte broek en slippers aan zodat ik er ook een stukje in kon lopen en daar gingen we.

Ooooo wat een pret had Puck. Ze heeft gerend, gegraven en geplonsd en ik ........... ik was kletsnat maar ach het is heerlijk weer en dat droogt wel weer op 😂



Morgen willen we de bruggen over en in Zweden aankomen.

Nu nog even genieten buiten van de rust, de ruimte en het water.

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik zoveel problemen met verbinding krijgen in Duitsland had. Gedeelde smart is halve smart. Wat ziet deze plaats er mooi uit zeg. Het is leuk om zo mee te genieten met de reis die jullie maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Janny, Duitsland staat erom bekend. Muttie Merckel heeft er de klad in laten komen :((

      Verwijderen
  2. Zo dag is een echte reis en goed opgeschoten veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.