Bezoekers

Volgers

donderdag 27 juli 2023

Broodje Pool

Laatst hoorde ik van mensen die ook in Zweden waren dat het Polarbröd zo heerlijk moest zijn dus ik op zoek.
Ik kon het niet vinden en dacht eigenlijk niet meer aan dat hele Polarbröd tot ik vandaag in de supermarkt brood moest halen en op zoek was welke ik zou nemen en daar zag ik het.


Er zitten 30 broodjes in of schijfjes of hoe je het ook noemen wil en het is inderdaad heerlijk. Het is net knäckebrood maar dan zonder knäck las ik ergens 😀 het is zacht en niet hard als knäckbrood.

Nu ging ik eens googlen en vond er allerlei heerlijke tips en ideeën en het schijnt dat Ikea het ook verkoopt.
Ik ga er me eens in verdiepen.

Hebben jullie al eens Polarbröd gegeten?

11 opmerkingen:

  1. Nog nooit, dus als ik bij IKEA kom, weet ik wat ik koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het je van harte aanbevelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heel anders uit dan bij Ikea in NL, daar hebben ze wel zoiets maar rechthoekig (Gräddat). Je koop het bevroren en wij hebben meestal een zak in de vriezer. Maken er wraps van door ze te besmeren met cream cheese en dan gegrilde groente, gerookte kip, geitenkaas, tomaatjes. 's Winters vaak bij soep en dan bestrijken met een heel dun laagje pesto, klein gesneden tomaatjes erin en kleine stukjes mozzarella. Laten smelten in de oven. Toen het in juni zo warm was en we vrienden kregen te eten heb ik dit gemaakt is weliswaar met Libanees brood maar dat brood van Ikea is net zoiets. Dat Polarbrood van jullie is ook handig om kleine pizza van te maken. https://www.lekkerensimpel.com/libanees-platbrood-met-kip/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ilona, het water loopt me uit de mond met al die heerlijke tips van je :)) Gek toch dat ze in Nederland ander Polarbröd verkopen maare die tips van je ga ik opslaan. Bedankt!!

      Verwijderen
  4. Ja, wij aten ze onlangs in IJsland; ik miste echter de knäck wel en deed ze daarom even in de oven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo heeft iedereen weer graag iets anders ;) Knäckebrood eet ik ook maar Polarbröd vind ik lekkerder omdat het zacht is.

      Verwijderen
  5. Nou ben ik ook benieuwd! Ik ga er naar uitkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, nog nooit en zal het ook nooit eten want het is niet glutenvrij.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.