Bezoekers

Volgers

vrijdag 14 juli 2023

De kaart

Ja, "de kaart" en dan bedoel ik niet de kaart die ik naar mams heb gestuurd met foto's erop van ons en van de mooie natuur maar een andere. 
Altijd als we onderweg zijn maak ik via Greetz of Hallmark een fotokaart voor mams en die kaarten komen altijd aan. En ............. de postzegel heeft ook nog een Nederlandse prijs 😀

Mams had onze kaart vandaag gekregen en ze vond hem prachtig.

Maar met "de kaart" bedoel ik eigenlijk de landkaart. We gaan de Lofoten weer verlaten en welke richting gaan we dan nu nemen?
Puck haar termijn is onderhand verstreken om in Noorwegen te mogen zijn. Moeten we weer naar een dierenarts voor de vossen-lintworm-pil of gaan we richting Zweden?

De kaart gepakt en eens bekeken wat we willen en we zijn er uit 😅

We gaan via Narvik, waar we niet meer zo heel ver vandaan zijn, richting de poolcirkel want die vind ik in Noorwegen wel mooi en apart. Geen kerstman maar wel apart en als we die over zijn dan rijden we Zweden in en gaan daar nog zwerven.

Collega vloggers bezoeken die daar een kleine camperplaats hebben en dan verder naar het zuiden.

We hadden vanavond prachtige luchten. Een beetje donkere wolken, zon ach van alles wat eigenlijk  en ik was mooi op tijd want nu hebben we een fris regenbuitje die de camper weer een beetje schoon kan wassen 😂



6 opmerkingen:

  1. Slimme oplossing om een vakantiefoto te maken endeze om te zetten naar een kaart voor je moeder en deze via Greetz te versturen. Ga ik onthouden.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Renske ik had het gehoord van een mevrouw die ik tegen kwam in Spanje. Ik klaagde dat al mijn kaarten niet waren aangekomen, geen een. Ik was er echt boos over. Die mevrouw vertelde dat ze de kleinkinderen altijd kaarten stuurde via Greetz of Hallmark. Het kost je een Nederlandse postzegel zei ze en je weet zeker dat ze aankomen. Vanaf die tijd stuur ik altijd op deze manier kaarten.

      Verwijderen
  2. Mooi die wolken, het lijkt wel een schilderij! Die kaart (Greetz of..) is een goeie tip, die onthoud ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Adriaantje, ik geef de tip alleen maar door. Hij is echt super!!

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.