Bezoekers

Volgers

vrijdag 21 juli 2023

Ik kon het niet laten

Vanmiddag hadden we regen en wilde eigenlijk eens een begin maken met mijn trui die ik van de Noorse wol wil maken.


Het was er net goed weer voor 😀
De wol haakt goed en met haaknaald 5 gaat het ook nog heerlijk snel. Ik moest wel even goed kijken hoe ik dit boord moest haken maar uiteindelijk is het me gelukt.

Dus als je je afvraagt wat ik nu ga zitten doen .................😅 juist ik ga nog even verder met haken want dat boord wil ik toch wel even afmaken voordat ik weer fouten ga maken.


Tot later ..........  


9 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Ellen Ed gaat een weekje naar de Auvergne en ik ga haken. Ga beginnen met een shawltje voor een teddybeer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Ilona. Weet je dat haken therapeutisch werkt? Je gaat er nog verslaafd aan worden ;)) Veel succes!!!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke steek. Lijkt me inderdaad ingewikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nu ook een druilerig weertje en dan is handwerken zo lekker om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk is dat. Muziekje erbij en lekker haken ............

      Verwijderen
  4. Mooie boord, ben benieuwd welke steek je voor de trui zelf gaat gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de trui ga ik een half stokje gebruiken, Lot.

      Verwijderen
    2. Dat wordt dan een dikke trui

      Verwijderen
    3. Tot nu toe valt het nog mee Lot. Het garen bestaat uit 70% wol en 30 % nylon. Ideale combinatie.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.