Bezoekers

Volgers

zondag 23 juli 2023

Klungel/geniet dag

Vanmorgen zijn we vertrokken met regen en het bleef regenen en dat is een mens toch zo snel beu, bah, bah maar ik bleef me maar voorhouden dat ik deze reis niet veel te klagen heb over het weer. Dus klagen doe ik maar niet. 

We reden door het Zweedse landschap. Het zag er een beetje triest uit met de regen en dan denk ik dat dit geen land voor mij zou zijn om te wonen want de zomers zijn er super kort. Soms duren ze maar 2 maanden. Je ziet het aan bepaalde openingstijden.

De rust hier is heerlijk maar om altijd in die rust te leven is me een beetje teveel van het goede. Een mooi vakantieland is het zeker.

Toen we zo aan het rijden waren kwamen we wel een heel mooi plekje tegen aan een meer met een vuurplaats. Zo mooi.


En terwijl het de hele tijd had geregend hield de regen in ene keer op en kwam er zelfs een zonnetje te voorschijn.
Ẃe werden er actief van. Frits kreeg het idee om de Cobb te voorschijn te halen en onze kippenpootje er op te gaan leggen wat inhield dat hij de hele garage weer eens moest leeg maken.


Ach de zielenpoot toch. Ik ga hem eens verwennen met koffie tussendoor.


Frits hield zich vooral bezig met de garage en ik met matjes uitkloppen en vegen binnen want met een Puckje in huis is dat alle dagen wel nodig.

Na onze bezigheden nog een heerlijk wandeling gemaakt door een klein grappig bos. Daar zal ik verder over uitweiden in mijn reisblog.


De kippenpootjes smaakten heerlijk en ook Puck vond ze heerlijk al krijgt zij geen kippenbotjes.

Het was een heerlijk klungel/geniet dag.
O ja en vanmiddag nog heerlijk zitten haken in het zonnetje.

Voor de liefhebbers nog een foto om te zien hoe het ongeveer gaat worden.



10 opmerkingen:

  1. Het ziet er al mooi uit.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat er heel netjes uitzien en de boord blijft er ook mooi uitzien. Ik heb de tekst hoe je die maakt opgeslagen want ik heb nog voldoende m ook een trui te gaan haken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot ik zal in mijn nieuwe blog de link plaatsen van het patroon

      Verwijderen
  3. Ik zou er ook niet kunnen wonen. Het zou voor mij veel te rustig zijn.
    Jullie Puckje is al een hele Puck geworden zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Myriam, mij ook en het klimaat te nat.
      Onze Puck groeit als kool :))

      Verwijderen
  4. Heerlijk huiselijk, hoor en dat helemaal in Zweden, fijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ria, lekker huiselijk in ons eigen huis op wielen. Dat maakt een camper zo fijn. Je eigen spullen, je eigen huis. Mensen zeggen wel eens als we weer thuis komen "heerlijk in je eigen bed weer." Nou nee dus want in de camper heb ik ook mijn eigen bed en mijn eigen dekbed met mijn eigen overtrekken en mijn eigen matras :)

      Verwijderen
  5. Heerlijk toch zo'n dagje en hier in NL is het weer ook niet om over naar huis te schrijven maar de temperatuur is eigenlijk best ok. Net naar het centrum gefietst en alleen een vestje is voldoende. Regen vandaag nog niet gezien. Het haken is nog niet helemaal gelukt (lees: helemaal niet), ik heb het maar even weggelegd en de eerste poging in de vuilnisbak gemikt. Jouw begin van de trui ziet er prachtig uit wat haak je snel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ilona bij ons is de temperatuur ook goed. Mijn ange broek is me eigenlijk al weer iets te warm aan het worden. Maar we hebben bijna de hele dag regen gehad. Gelukkig is het nu weer droog.
      Jammer dat het niet lukt met haken. Ken je niemand in de buurt die het kan?

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.