Bezoekers

Volgers

vrijdag 25 augustus 2023

Kattenkwaad

Wat een weer vandaag. Bij ons rommelt het flink in de lucht en het regenwater lijkt wel met emmers uit de lucht te komen vallen.
Vanmorgen heb ik al een boel administratieve dingen geregeld ondanks dat er zoveel wachtenden voor me waren. De notaris ook weer eens gebeld maar het lijkt wel of die man opgelost is. Ik kan maar geen afspraak bij hem voor elkaar krijgen terwijl dat toch echt moet.

Ik vang steeds bot bij hem. Ondanks dat heb ik vorderingen gemaakt en zou ik terug gebeld worden. Dat was me de vorige keer nog niet gelukt. We komen steeds een stapje verder.

Verder laat ik het even rusten en wacht af. Maandag ga ik weer verder en ga eens koppen met spijkers slaan. Voor hem tien anderen.

Puck verveelt zich geloof ik want ze begint kattenkwaad uit te halen. Vanmorgen was ze begonnen aan een klein stukje behang te knabbelen. Gelukkig zit het onder de eettafel en valt niet meteen op, de boef.


Tja die arme Puck is er de laatste ook wel een beetje bij ingeschoten maar gisteren heb ik weer eens een heerlijke wandeling met haar gemaakt en o wat heeft ze gerend in het losloop gebied. Het deed me goed om te zien hoe fijn ze het vond.

Volgende week ga ik haar weer een vaste regel aanbieden. 




7 opmerkingen:

  1. misschien is het beter om spijkers met koppen te slaan en krijg je dan wel contact met hem (mn oog viel er ineens op, sorry).
    sterkte morgen, zal een moeilijke dag worden. en de tijd daarna ook. Fijn dat Puck er is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor morgen heel veel sterkte. Het is een week van verdriet, maar ook van herinneringen. Een waardig afscheid is ook een mooie herinnering.Sterkte. Gr. Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als de notaris blijkbaar geen klandizie wil heb je groot gelijk voor hem 10 anderen. Sterkte met alle administratieve handelingen. Dat kan zeer frustrerend zijn. Een lekkere wandeling kan dan soms ontspannend zijn. Consumisindersingle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die wandeling wil ik er nu wel iedere dag inhouden. Maakt het hoofd weer helder.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.