Bezoekers

Volgers

dinsdag 1 augustus 2023

Zo kan het ook

Vandaag kwamen we mensen tegen die ook met de camper op pad zijn en hun 5 honden bij zich hebben. Geen kleintjes maar grote honden. Het zijn prachtige honden en horen tot het ras Briar.


Ze luisteren als vinken. Niks mis mee.

Wij hebben onze Puck in de camper. 1 Hond, zo'n beestje neemt toch een hele ruimte in. 

Nu hebben die mensen een grote camper als is het niet een hele grote camper en dan bedoel ik zoiets als een Concorde of iets van die maat en ook geen dubbel-asser maar er tegen aan zullen we zeggen.

Ik vraag me af hoe die mensen dat doen met 5 van die enorme honden. In de camper staat zeker ook één bench en een bench van een grote hond is echt groot. Toen wij overwogen om een bench te gaan kopen voor Puck hebben we dat achterwege gelaten in verband met de ruimte.

De honden mogen ook buiten lopen. Tot mijn verbazing zag ik dat er een aluminium hekwerk werd opgebouwd bij de camper waar de honden in konden spelen.

Het lijkt me toch een enorme belasting om met 5 van die grote honden in een camper te reizen en ik vraag me af waarom ze er niet een paar thuis hebben gelaten want thuis hebben ze een oppas met nog 2 grote honden en 11 bijzonder grote katten.

De mensen moeten wel enorme grote dierenliefhebbers zijn.

8 opmerkingen:

  1. Geweldige honden, die Briards. Franse herdershonden. Moedig en gehoorzaam. Maar met vijf in een camper?? Oei oei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn inderdaad prachtige honden en ze luisterden geweldig!!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik weet het niet Marijke maar wat ik ervan zag hadden de honden het goed naar hun zin.

      Verwijderen
  3. Honden zijn geweldig maar 5 lijkt me ook nogal veel. Bovendien is er dan altijd wel een dat stinkende winden laat of snurkt in de nacht. 🤣. Hopelijk hebben ze een goede ventilatie in de camper.

    Heb je al wol gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot, een hond zul je altijd ruiken in de camper en al helemaal bij regenweer. Dat is bijna niet te vermijden. Als je dat niet wil dan moet je niet aan een hond beginnen.

      Ik ben nog geen wol tegen gekomen, hihihi en mijn sjaal is bijna af dus ik kan er wel met een gerust hart voor gaan, hahahaha.

      Verwijderen
  4. Misschien beschouwen ze deze vijf stuks als hun kinderen. Die laat je ook niet thuis. Ik weet trouwens niet wat ik zou verkiezen: met vijf honden op stap of vijf kleine kinderen ... Euh, ik weet het wel. Ik ga voor de honden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, ik denk ook dat je beter met 5 honden kunt reizen dan 5 kleine kinderen. Enne de twee honden die ze thuis hebben gelaten bij de oppas vonden ze helemaal niet leuk. Iedere dag is er contact met de oppas. Maar je mag Zweden niet in als je meer dan 5 honden bij je hebt. Je moet bij binnenkomst registreren. Dat kan online en meer dan 5 honden is niet mogelijk. Het vrouwtje vond het niet leuk om twee diertjes thuis te laten maar er zat niets anders op.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.