Bezoekers

Volgers

donderdag 21 september 2023

Bittere pil

 Ons eigen huis raakt steeds opgeruimder en dat werkt voor mij altijd goed. Eens met andere dingen bezig zijn werkt verfrissend. Wandelen met Puck en weer tijd om een praatje te maken met andere hondenbezitters. Heerlijk!!!!!!
Ik slaap zelfs weer goed 😊

Ben zelfs in het oefenstadium van een i-pad en dat geeft voldoende afleiding 😁
Wij zijn fervente  Samsung gangers. We zworen erbij. Ik was toe aan een nieuw tablet en had de Samsung tab 9 op het oog. Eerst eens informeren hoe wat er allemaal mogelijk is bij de MediaMarkt. Nu zijn we al een hele tijd niet echt meet tevreden over de MMarkt maar voorruit we gaan het weer eens proberen. Frits zijn HP laptop had het plots begeven. Dat is nu al de 2de keer terwijl hij nog geen 3 jaar oud is en dan kunnen we daar ook meteen even voor langs gaan.

Om een lang verhaal kort te houden de laptop kan gerepareerd worden worden voor € 750 en de info voor de tablet was met 4 klanten nog voor ons te lang en al helemaal omdat we het niet zagen opschieten.

Einde van het verhaal is dat ik ben overgestapt naar een ipad bij de Applestore en dat we boos zijn over het bedrag dat ze durven vragen voor de reparatie van de peperdure HP die nog geen 3 jaar oud is.

Voor ons geen HP meer en geen MMarkt meer en wat de Samsung betreft die zal mettertijd vervangen gaan worden voor Apple.

Ik ben trouwens eens benieuwd hoelang de MMarkt nog zal bestaan want ze doen er alles aan om klanten weg te jagen. Hebben geen artikelen meer in voorraad en te weinig personeel. Jammer, wij kwamen er altijd graag en veel. 

Nu op zoek naar andere leveranciers.

13 opmerkingen:

  1. Ik vind MM ook niet leuk, je wordt gezien als melkkoe maar veel willen ze er niet voor doen. Op het moment dat je een probleem hebt gaan ze moeilijk doen. Iets terugsturen is een ramp, contact met klantenservice is een ramp. Je spreekt verschillende mensen met allemaal verschillende verhalen Consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Consuminder. Wij kochten er vroeger heel wat. Het was onze “snoepwinkel”. Hahaha maar dat is verleden tijd.

      Verwijderen
  2. De MM waar wij regelmatig kwamen is inmiddels qua ruimte gehalveerd. Ze hebben van alles maar een klein beetje meer in de winkel, terwijl er vroeger genoeg in de winkel stond om producten met elkaar te vergelijken. Ik kom er nu helemaal niet graag meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij komen er dus ook niet meer graag. Alleen als het echt moet. Trouwens het winkelaanbod vind ik drastisch minderen. Je kunt nog beter online kopen denk ik.

      Verwijderen
  3. De laatste keer bij de MM is al 10 jaar geleden en ik kan me vooral de herrie van stampende muziek en luid pratende mensen die over de muziek heen moesten schreeuwen herinneren. Ik wilde een koelkast kopen en gelukkig was die afdeling niet zo druk.
    En ik had niet de indruk dat de "verkopers" veel verstand van de produkten hadden.

    Mijn laptop is al ruim 6 jaar oud en nog geen kwaaltjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot Frits heeft echt pech met deze laptop. Het was ook nog een dure en hij wilde hem eerst niet kopen maar omdat hij veel met video bezig is heb ik hem gewoon over de streep moeten trekken om nu maar een keertje zich zelf te verwennen. Nog geen 3 jaar oud en dan al voor de tweede keer kapot.

      Verwijderen
  4. Ah ja zo gaat dat en dat heb ik bij Blokker, was toch mijn favoriete winkel. Maar alles wat ik tegenwoordig nodig heb hebben ze het niet🤷. Ik wilde een paar jaar geleden een apparaat uit de folder kom ik op maandagmorgen...hebben we niet kan je wel online bestellen. Grrrt...dat wil ik nou net niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Knutselwerk dat heb ik er vorige winter gehad. Ik wilde bij Blokker een elektrische deken kopen die ook in de folder stond. Hadden ze ook niet. Ik ben er nooit meer gaan kijken.

      Verwijderen
  5. Ook ik ben fan van Samsung, MM zit in een plaats verderop, maar is een heel gedoe met parkeren.
    Zodoende gaan we naar BCC is onze eigen plaats.
    Mijn tablet, die het inmiddels niet meer doet komt via ING-punten bij een door hen gekozen winkel.
    Apple is heel goed, maar voor mij te ingewikkeld (ik moest er mee omgaan omdat mijn slechtziende leerlingen die moesten hebben.)
    maar daar kom je best wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is BCC niet pas failliet gegaan? Ik heb er ergens iets over gelezen. Ik heb hopen ING punten maar je bent altijd duurder uit bij de winkels die zij kiezen. Daar doe ik dus ook niet veel mee. Tot nu gaat het goed met mijn i pad. Ik word er steeds handiger in. Komt helemaal goed denk ik.

      Verwijderen
    2. Die ING punten zijn echt te belachelijk voor woorden, Ten eerste kun je ze pas inwisselen bij een aanzienlijk bedrag en inderdaad bij winkels die heel duur zijn of bij winkels waar ik sowieso geen hoog bedrag uitgeef. Denk dat de ING er behoorlijk aan verdiend.

      Verwijderen
  6. voor mijn huishoudelijke apparaten ga ik tegenwoordig naar de plaatselijke Expert, nette prijzen en een hele goede service. Dingen zoals een pc en mobieltje doen we meestal online nadat we de nodige informatie bij een kennis ingewonnen hebben en dan word het vaak bol of Coolblue afhankelijk van de prijs.Mediamarkt scoort niet geweldig meer tegenwoordig , aanbiedingen vaak nadat eerst de prijs verhoogt is en de service is in ieder geval in onze vestiging echt niet om over naar huis te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Media Markt is waardeloos ervaringen met verschillende apparaten die kapot gingen en slechte service. De BCC is failliet maar hadden wij ook slechte ervaringen meer. Vorig jaar moest mijn moeder een nieuwe wasmachine dus ik dacht we gaan naar de lokale Expert afgesproken (tegen betaling) dat de wasmachine geplaatst en aangesloten zou worden en de oude mee met de verpakkingen etc. Wat denk je plaatsen ze de machine vóór de drempel. Bleek dat 19,90 te kosten maar aansluiten, de oude mee etc. 69,90 vond ik een bizar bedrag om een machine neer te zetten en de stekker in het stopcontact te doen. Kopen nu bij de Coolbue zijn duurder maar wel service én je mag een artikel binnen 30 dagen retourneren (wel met doos etc.) zonder opgave van redenen. Ed scheert zich altijd nat en vroeg zich af of een elektrisch apparaat iets voor hem was nee dus. Wij schroomden om terug te gaan met voor Coolblue geen probleem direct geld terug. Blokker is gewoon duur en het meeste is elders veel goedkoper ben benieuwd hoe lang zij er nog zijn omdat Blokker ook van Mirage is dezelfde investeerder als BCC.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.