Bezoekers

Volgers

dinsdag 19 september 2023

De zon begint weer te schijnen

 Wat ben ik toch goed bezig 😂😂. Het is dat ik het zelf zeg maar inderdaad ik heb mijn best gedaan. Ons logeerkamertje was bijna niet meer te herkennen door steeds spullen van mams mee te nemen die ik thuis wel op mijn gemak zou uitzoeken. Er bleef steeds maar van alles bij komen en niks weggaan. Gisteren ben ik begonnen met opruimen en vandaag heeft alles een plekje. Mijn keukenkastjes zijn weer helemaal schoon van binnen. Nieuw servies erin en oud eruit en zo ging het meerdere kasten en kastjes.

Ik mag nu met trots zeggen dat ik weer in mijn logeerkamertje kan komen en dat ik weer bij mijn strijkplank kom en ook nog kan strijken.
Het begint er steeds beter uit te zien. Morgen de spullen, zoals handdoeken en dekbedovertrekken enz enz nog naar de camper brengen. Daar de bedden maken zodat dat ook weer gebeurd is. En wie weet ga ik ook nog mijn strijk wegwerken.

De zon begint weer te schijnen aan de horizon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.