Bezoekers

Volgers

donderdag 14 september 2023

Even weg met de fiets

Gisteren hebben we eens een goed opruimdag gehad in het appartement van mijn moeder. Een heleboel vuilniszakken staan nu in de garage met papier en rommeltjes wat een boven een beetje opgeruimd gevoel geeft.
Zakken met kleding zijn ook naar beneden verhuisd. Die gaan we verzamelen voor de kledingbank.

We hebben nog heel wat te vullen.

Het geeft een beetje meer rust bij ons. We moeten het kunnen overzien.
We komen vinden van alles zoals gisteren een afscheidsbrief die mams al jaren geleden heeft gemaakt. Dat moet ik nu dus echt niet gaan lezen. Dat gaat niet goed. Frits heeft hem gelezen want we moeten natuurlijk wel weten of er een of andere opdracht in staat.

Volgende week gaan we de camper weer vullen en daarna gaan we er even tussenuit. We blijven in het land. Het zal de Achterhoek worden.
Even onze hoofden een beetje leeg maken.

Vandaag is het mooi weer en ga ik een ziek familielid opzoeken. Ik ben er al tijden niet meer geweest dus hoog tijd om even langs te gaan.
Ik kan nu met de fiets gaan en dat zal even lekker zijn.





6 opmerkingen:

  1. Mijn moeder had ook brieven geschreven naar mij, mijn zus en mijn dochter, lag tussen de bh's. .
    Heel bijzonder om te lezen en ik doe het nog regelmatig. En er zat ook een gouden tientje bij voor slechte tijden kennelijk. Kwam waarschijnlijk bij oma en opa vandaan, opa was een scharrelaar en ruilde graag, behoorlijk in zijn voordeel meestal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot wat speciaal hè. Ik kan de brief nu nog niet lezen maar dat komt als ik wat meer rust heb.

      Verwijderen
  2. Goedzo Ellen... een beetje doseren. Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even er tussenuit zal jullie goed doen. Heb je wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.