Bezoekers

Volgers

zaterdag 9 september 2023

Stil op straat.

 Wat is het stil op straat. Ik denk dat de meeste mensen binnen blijven met deze temperaturen. Alleen als je echt uit moet ga je de deur uit.

Wij moesten de module van Ziggo van mams naar het postkantoor brengen om retour te sturen. We hadden een brief gekregen met een envelop en een opgevouwen doosje. De module moest in het doosje met de smartkaart maar dat doosje was eigenlijk veel te groot.
Er was ook een retourenvelop maar daar paste dat doosje niet in.

Nog maar eens goed lezen waar die module nu in moest. In het doosje met de sticker erop waar het adres van Ziggo op stond. Zou ik soms iets over het hoofd zien en zou de module een apparaat zijn?

Nee, de module is toch dat platte ding dus die maar in het doosje gestopt, adres sticker erop en naar het postkantoor gebracht.

Gisteren wilde ik het mobiele abonnement opzeggen van T Mobile maar dat lukt maar niet zo. Afgelopen maandag had ik het al doorgegeven via de app. Helaas bleef het abonnement in de lucht dus dan maar eens bellen.
Wachten, wachten en nog eens wachten nadat ik had doorgegeven dat ik ivm overlijden een abonnement wilde opzeggen.
Een tweede telefoon genomen en ingesproken dat ik mijn abonnement wilde veranderen en binnen 5 minuten had ik een gesprek 😅😅 Dacht ik even slim te zijn 😡
Eerst kreeg ik  iemand aan de telefoon waarvan ik niet kon horen of ze nu Nederlands sprak of een andere taal totdat ik iets opving en dacht het Nederlands was.
Ik werd doorverbonden en doorverbonden en daarna verbroken.

Hier kan ik zo boos om worden.
T Mobile als ik eenmaal van je af ben dan kom je er bij mij ook NOOIT meer in!!

10 opmerkingen:

  1. Vreselijk dat lange wachten bij de operatoren. Is hier niet anders. Tien keer dezelfde melding 'al onze medewerkers zijn in gesprek'. Ik had laatst mijn telefoonnummer opgegeven om teruggebeld te worden en binnen de 10 seconden belde een medewerker mij op. Dat onthoud ik voor volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lange wachten weet je maar dat ze dan ook nog de verbinding verbreken maakte me echt boos terwijl de fout bij hun ligt. Bah!!!

      Verwijderen
  2. Daar liep ik ook tegenaan toen ik abonnementen e.d. op moest zeggen van mijn ouders.
    Na een paar van zulke akkefietjes heb ik een mail gemaakt en die knipte en plakte ik naar elke instantie waar ik maar kon.
    Ik kreeg nette condoleance berichtjes terug, met de belofte het snel in orde te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag gaat mijn nichtje het eens proberen bij T Mobile en als dat niet lukt ga ik dat ook eens proberen.

      Verwijderen
  3. Ik ben ook blij dat ik af ben van T-Mobile. Ooit een keertje contact gehad en ja, dat was ook een mevrouw die ik slecht kon verstaan.
    Vreselijk dat geen mensen hebben die ABN spreken en goed kunnen articuleren.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Renske ik hoorde dat hun call center in Griekenland zit. Nou dan weet je genoeg toch. Goedkope krachten en wie daar zit maakt ze geen ruk uit.

      Verwijderen
  4. Erg toch, als alles goed verloopt is er niets aan de hand maar op het moment dat er daadwerkelijk SERVICE verleend moet worden dan geven vaak dit soort providers niet thuis want dan zijn klanten maar verdomd lastig. Consumindersingle. blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was met 2 telefoons tegelijk aan het bellen maar iets anders ingesproken. Bij de telefoon waar ik had doorgegeven dat ik mijn abonnement wilde veranderen kreeg ik binnen 5 minuten iemand aan de lijn en bij de andere telefoon waar ik de echte rede had opgegeven heb ik een dik kwartier aan de telefoon gehangen en toen heb ik zelf de lijn maar verbroken.

      Verwijderen
  5. Om over klantenservices maar eens heel klassiek te beginnen: "Breek me de bek niet open". En het maakt bar weinig uit welk bedrijf of instelling het is; de klantenservice is vaak de sluitpost van de exploitatie lijkt het wel. Was het 'vroeger' nog zo dat je een mens aan de telefoon krijgt die je zo nodig verder verbond; nu krijg je in het gunstigste geval een uitgebreid keuzemenu, maar de vraag (van de robot meestal) om het probleem maar in 'korte woorden' op te schrijven komt meer en meer in zwang en dan krijg je in eerste instantie 'meelevende' berichtjes terug in de geest van 'ach wat naar dat u uw pakketje nog steeds niet ontvangen hebt' (PostNL, maar andere bezorgdiensten zijn geen haar beter) en in dit geval dat je 'teruggebeld' wordt. Mijn robot had waarschijnlijk dyscalculie, want ik ben nooit teruggebeld.
    Positieve uitzondering is mijn ziektekostenverzekeraar; daar krijg je nog altijd een mens aan de telefoon en vaak is in enkele minuten het probleem verholpen en anders zoeken ze het uit en wordt je echt, vaak dezelfde dag nog, teruggebeld. Toen ik ze daar eens voor complimenteerde was de reactie dat zoiets klantenservice heette. Duidelijk geen aan een callcenter uitbestede klantenservice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willem ik weet het. Heb er ook de nodoge ervaringen mee met die klantenservicen. Vreselijk. Je zou nog bang zijn om een abonnement af te sluiten. Gelukkig heb ik er zelf niet zo veel alleen de hoog nodige. Die robots zijn gewoon vreselijk en wat vind je van de chatfunkties? Nog zoiets vreselijks. Hoe dan ook het abonnement zal toch opgezegd moeten worden. Als het niet gaat lukken dan zal ik naar de winkel moeten en daar heen moet gaan dan praat ik goed hard zodat iedere klant kan meegenieten over mijn onvrede.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.