Bezoekers

Volgers

woensdag 27 september 2023

Vertrokken

 Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad.

Het begon met een feestelijk ontbijtje en daarna met een gezellige visite. We hebben even heerlijk kunnen kletsen en dat brak voor mij meteen het ijs dat ik een beetje vreemde verjaardag had. Mijn eerste verjaardag zonder mams en dat raakte me toch wel meer dan ik had gedacht. De visite deed me echt goed.

Na de visite nog een paar gezellige telefoontjes gehad  en daarna met Frits en Puck naar de Sint Pietersberg waar we heerlijk gewandeld hebben. De wandeling hebben we afgesloten met late lunch op het terras met uitzicht over Maastricht.

Terwijl we daar heerlijk zaten te smullen kreeg ik een appje dat er bloemen voor me bezorgt waren die ik later die middag ben gaan ophalen en weer gezellige telefoontjes.

Ik moet zeggen dat ik best nog wel een keertje 70 jaar wil worden 😅😅 Het is me goed bevallen.

Vanmorgen werden we met schrik om 8 uur pas wakker. Dat is al lang niet meer gebeurd. Dus snel het bed uit, Puck naar buiten, douchen, ontbijten en op pad. 
Wij als zwervers hebben dan ook weer heerlijk gezworven. Eerst langs de Car Wash in Echt waar we om 11 uur een afspraak hadden en waar de camper grondig gewassen werd. Ideaal. Eerst werd hij helemaal met de hand ingezeept en daarna nog eens met een grote borstel. Het dak werd grondig onder handen genomen en daarna gingen we door hoge borstels. 
Als slot kwam er nog laagje was over en werd de föhn aangezet.

De camper ziet er weer spic en span uit en dat was wel nodig naar onze reis naar het hoge noorden.
We zijn nu op een camperplaats beland in Zelhem.


Het is hier heerlijk rustig. We zijn dan ook de enigste camperaars hier. Morgen weer een stukje verder en genieten van de heerlijke natuur hier.

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je verjaardag toch fijn was ondanks het grote verlies dat je net geleden hebt. Veel lieve aandacht. Ik wens jullie 3 een hel fijne trip toe en ben weer benieuwd naar jullie avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helene, ik heb zo nu en dan maar niet teveel nagedacht over alles want dan werd het wel eens wat veel.

      Verwijderen
  2. Gaat dat anders aanvoelen, Ellen? Reizen zonder de zorg over Mams ergens in je achterhoofd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Petra, het moet even wennen maar de zorgen over wat er thuis gebeurt zijn er nu niet al kom ik geregeld in de verleiding om even naar mams te appen of een foto te sturen. Dat blijft er nog wel even in zitten. Ik zit nu in de ontwenningsfase denk ik.

      Verwijderen
  3. Fijn hè, even er op uit, dat is nou een voordeel van de camper. En ook fijn dat het een gezellige verjaardag is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Adriaanse, ik heb een boel afleiding gehad en zo werd het toch nog gezellig en nu even erop uit doet wonderen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.