Bezoekers

Volgers

zaterdag 2 september 2023

Week-end

Het is weekend en ik heb voorgesteld om het weekend vrij te nemen. Nou ja vrij .......... we zijn naar de camper gegaan vanmorgen met poetsdoeken en stofzuiger en hebben de camper eens heerlijk gepoetst. Het beddengoed zit nu in de droger, de matjes zijn gewassen en ik ben heerlijk met sop aan het werk gegegaan.

Puck was helemaal blij toen de camper in beeld kwam. Kwispelend liep ze het trapje op. Ze is hem niet vergeten en wij ook niet 😁

Alles wat we vergeten waren zoals beschuiten en crackers hebben we opgeruimd. Dat geeft een heerlijk gevoel.
Komende week wordt het goed weer, helaas heb ik andere dingen te doen maar wie weet gaan we er binnenkort toch heerlijk even op uit.

Ik heb er zin in. De komende week gaan we hem vertrek-klaar maken.



4 opmerkingen:

  1. Goed dat jullie ook aan jezelf denken het wordt (weer) mooi weer en de winter is nog lang. En zo'n poetsrondje maakt dat je even nergens anders aan hoeft te denken! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou fijn zijn, als jullie er nog even op uit konden. Even je zinnen verzetten na (in) een zware tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zorgen dat de camper helemaal klaar is en hebben we een gaatjes dan gaan we ons even rust nemen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.