Bezoekers

Volgers

dinsdag 3 oktober 2023

Kapper

Net onze avondwandeling gemaakt in het enige dorp Wijhe. We komen hier vaker en ik blijf het een leuk plaatsje vinden. Er is een gezellig centrum met leuke winkeltjes. De huizen zijn er niet zo enorm zoals we dat in Maastricht hebben en dat vind ik net zo leuk of te wel knus.
De mensen zeggen elkaar hier allemaal goededag, is dat knus of niet?

Als Puck een hond ziet aan komen lopen dan gaat ze liggen. De tegenligger moet er meestal om lachen en zo komen we dan in gesprek. De mensen zijn hier zo aardig en ontspannen. Dat zegt toch wel iets.

Morgen ga ik in het dorp een bezoekje brengen bij de kapper hier. Ik heb er eentje ontdekt waar je zonder afspraak terecht kunt. Ik ben benieuwd. Slechter kan het niet worden want er moet echt weer eens een goed model in geknipt worden. Ik vraag wel eens aan Frits of hij de puntjes wil bijknippen maar na een paar keer wordt dat recht bijknippen steeds minder recht dus ik ga het zien morgen.

Eigenlijk ben ik geen kappermens. In Maastricht ben ik al maanden aan het gaan maar stel het steeds weer uit. Dan heb ik nog een euvel ………… wegen onthouden 😂😂 Frits heeft me vanavond op onze wandeling gewezen waar de kapperszaak is. “ Kijk dan loop je zo tot bij de molen, dan ga je naar rechts of was het nu naar links en dan weer de andere kant op.” Nou ik zie het wel. Ik ben geen heel mens zonder google  en die zal me morgen ook wel naar de kapper loodsen.

Ik laat het jullie morgen weten of ik er ooit ben aangekomen en of mijn haar weer recht zit 😇😅

Wordt vervolgd 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd! Ik stel het ook steeds uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes bij de kapper. In een vreemde stad of land zomaar naar de kapper gaan, dat is nu iets wat ik niet durf. Ik heb er al wel heel vaak zin in gehad om het gewoon eens te proberen en toch ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.