Bezoekers

Volgers

donderdag 26 oktober 2023

Onzichtbare deuren

Vanmorgen waren we vroeg uit de veren. Frits moest naar de kapper en ik ging een flinke wandeling met Puck maken. Na afloop waren we alle twee moe en toe aan koffie.

Frits was ook weer thuis van de kapper dus ………… tijd voor koffie en terwijl we aan de koffie zaten en Puck heerlijk lag te slapen begonnen wij te dromen over alles wat we graag in ons nieuwe appartement willen hebben.
We zien het al helemaal voor ons. Ik verzamelde foto’ s van onzichtbare deuren en kozijnen. Ooit van gehoord?
Ik niet dus maar ik vond wat zichtbaar was wel mooi en ik zag het dan ook al helemaal voor me.

Ik ga op mijn Pinterest foto’s verzamelen met alles wat Frits en ik mooi vinden. Is eigenlijk ook wel leuk om te doen op een saai nat en donker moment van de dag 😊


3 opmerkingen:

  1. Succes. Op woongebied keuzes maken vind ik best moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn dus eigenlijk geen onzichtbare deuren maar de afwezigheid van de kozijnen. Wel erg mooi en snap eigenlijk niet waarom het niet standaard is (zal wel een geldkwestie zijn). Scheelt ook het schoonmaken van die kozijnen met alle randjes en hoekjes. Iets heel anders maar die ramen boven deuren heb ik ook nooit zo goed begrepen waarom niet een hogere deur zonder zo'n vervelend en lelijk raam al dan niet met draadglas. In ons huidige appartement (2017) voor het eerst geen ramen boven de deuren meer maar ik had toch liever deuren tot helemaal boven gezien. Ik weet het gezien alle narigheid in de wereld is dit 'peanuts' maar het is toch ook gewoon leuk om te dromen over jullie toekomstige appartement én inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.