Bezoekers

Volgers

zondag 29 oktober 2023

Saaie zondag??

Vandaag is het alweer zondag Soms is het nat buiten en dan schijnt het zonnetje. Eerst een wandeling met Puck maken. We vergeten het echt niet 😀  Puck laat ons er wel aan denken.

Gisteren de laatste wandeling een uurtje opgeschoven i.v.m de klok die 1 uur achteruit ging en vanmorgen plukten we daar dan ook de vruchten van want Puck sliep een half uurtje langer in de nieuwe tijd. Dat wordt dus een makkie vandaag om alles aangepast te krijgen.

Vanmiddag gaan we naar expositie van mijn schoonzus. Samen met haar vriend hebben ze een expositie in het leven geroepen.
Hij stelt zijn schilderijen ten toon en zij haar haak creaties. Het zal wel gezellig worden denk ik want ik hoorde dat er ook familieleden zouden komen en vriendinnen. Mensen die ik het laatst op de crematie van mijn moeder heb gezien. 

Dat wordt weer gezellig bij babbelen.

Puck gaat ook mee en blijft even in de auto. Ik denk dat ik haar denkspeeltje meeneem om zich even mee bezig te houden. Ze vermaakt er zich zo heerlijk mee.


Vandaag dus geen saaie zondag 😄



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.