Bezoekers

Volgers

maandag 9 oktober 2023

Thuis

We zijn weer thuis. 
Puck was er wel weer aan toe 😀 Ze heeft gedacht dat ze het stuur even kon overnemen.


De post is al gedeeltelijk bijgewerkt. We moesten er weer even inkomen 😁 Frits zette een kopje met de Nespresso zonder kopje er onder te zetten en ik was het oplaadsnoertje kwijt van mijn magische muis. Gelukkig heb ik het weer gevonden. Het snoertje had ik gewoon goed opgeruimd.

Daarna was ik de kleren van Frits kwijt en de zak met vuile was.

Die liggen dus nog in de camper op het toilet. Stom, stom, stom!!!!! Alle kastje nagekeken maar niet op het toilet gekeken. Waarom stond dat dan op het toilet???????? Nou, dan schuift het niet bij de bochten.

Er was dus wel degelijk over nagedacht.

Ach ja, morgen maar weer die kant op rijden. Het is niet zo ver.

Ik heb weer mijn eigen laptop en kan weer reageren als mezelf en niet meer anoniem. Daar moet ik maar eens verder naar zoeken hoe ik dat ga oplossen want dat moet toch mogelijk zijn.

4 opmerkingen:

  1. Ah puck achter het stuur zit ie ook al los in de auto of in een gordel of bench. Fosse en Tjebby in de bench hoor .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als we gaan rijden zit Puck aan de gordel met haar tuigje. Vind ik toch wel veiliger dan los.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.