Bezoekers

Volgers

woensdag 8 november 2023

Happy me

Vandaag weer een bezige dag. Vanmorgen eerst maar eens mijn diepvries schoongemaakt want dat moest ook hoognodig gebeuren.



Op het moment leven we bijna in twee huizen.

We beginnen er bijna lol in te krijgen want vandaag zijn de eerste afspraken gemaakt wat betreft het bezem schoon maken van het appartement, halleluja.

Het bedrijf komt 2 dagen achterelkaar. De eerste dag om de boel bezemschoon te maken en de tweede dag om de vloeren eruit te halen en de het behang van de muren te halen.

Ik had die beste man wel kunnen zoenen zo blij was ik. Eindelijk.


Nu kunnen we gaan beginnen met ons eigen appartement verder op te ruimen. Wat kan weg en wat bewaren we en gaat mee. 

In december kunnen we dan met een gerust hart de zon gaan opzoeken in het zuiden 😍

2 opmerkingen:

  1. Buit het gewoon nog even uit. Het lijkt me dat je op dit moment ook in een fase zit dat je gauwer geïrriteerd raakt van de ander dan in 'gewone' omstandigheden en dan is een ruimte waar je even alleen kunt zijn een uitkomst om weer bij te komen.
    Als de verhuizing en verkoop van het eigen appartement achter de rug is, heb je diue extra ruimte daarvoor ook niet meer nodig. Lekker vooruitzicht toch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk vooruitzicht. Soms wil ik teveel in een keer en dat moet stapje voor stapje.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.