Bezoekers

Volgers

maandag 13 november 2023

Lezen

Vandaag heb ik een heel stel digitale boeken gekregen van de schrijver Tommy Wieringa. Ik heb hem vaker op tv gezien en zo heb ik hem iets beter leren kennen.
Hij is geboren in 1967 in de plaats Goor in Twente.








Ik ga de boeken op mijn e-reader zetten maar wanneer ik ze ga lezen weet ik nog niet. Het lezen gaat me op het moment nog niet goed af. Ik kan er mijn hoofd niet helemaal bij houden. Een bladzijde kan ik wel 4 keer lezen en dat weet ik nog niet wat ik lees. Geen doen dus maar dat komt wel weer.

Ik heb in ieder geval weer een mooi voorraadje 😊




Vandaag hebben we de as uitgestrooid van mijn ouders.  Mijn moeder heeft de urn van mijn vader altijd bij zich in huis gehad. Het gaf haar een goed gevoel maar als ook mams zou overlijden dan moest ik hun beidde uitstrooien.
Ze zijn nu op hun plekje dat ze zelf  uitkozen en mij toen de opdracht gaven om hiervoor zorg te dragen. Ik heb vandaag aan deze opdracht voldaan. 

Nu nog een beetje opruimen in het ouderlijk huis en dan wordt het tijd dat we de zon gaan opzoeken. Ik heb er zin in.
Zo komen we steeds een stapje verder en dichter bij ons doel.

5 opmerkingen:

  1. Gewoon wachten op dat lezen,het komt wel weer,die concentratie. Je hoofd(en hart) zitten vol met andere zaken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook wel. Ik had ook geen zin in haken maar dat komt nu weer langzaam op gang.

      Verwijderen
  2. Dat lezen komt inderdaad wel weer, misschien wel als jullie op vakantie zijn.
    Ik heb de as van mijn vader hier thuis staan en wil het later ook samen met de as van mijn moeder uitstrooien.
    Het laatste boek dat ik van Tommy Wieringa gelezen heb was een dun boekje: Een mooie jonge vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien wel als we onderweg zijn.
      Mijn ouders wilde samen uitgestrooid worden en dat heb ik gelukkig kunnen waarmaken. Nu zijn ze weer samen en dat geeft mij ook rust.
      Aha een dun boekje. Ik ga eens kijken of ik dat boek erbij heb zitten. Bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  3. Heel veel sterkte, is weer een verdrietige dag. Fijn dat ze weer samen zijn, en dat je hun wens hebt kunnen vervullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.