Bezoekers

Volgers

dinsdag 14 november 2023

Weer een ongeluk

Vanmorgen keek ik uit het raam en zag een verkeersregelaar het verkeer een nadere kant op sturen. Dat kan maar één ding betekenen dacht ik, een ongeluk.

Toen ik op ons balkon ging staan om meer overzicht op onze laan te krijgen zag ik het meteen.


Dat ziet er niet zo goed uit al heb ik nog geen ziekenauto gezien of gehoord en dat geeft de burger weer moed. Hopelijk is het alleen blikschade.

Het gebeurd geregeld bij ons in de straat dat er ongelukken gebeuren en het is niet iets van de laatste jaren maar zolang ik me kan heugen.
Toch kan er schijnbaar niets aan gedaan worden.

Het is een drukke straat met een ventweg en zijstraten aan weerskanten. Misschien moeten de mensen alerter zijn?

Geen idee maar ik weet wel dat er nu weer mensen zijn die misschien in de problemen zitten door die blikschade en geen auto meer kunnen hebben.
In wat voor tijd leven we toch .....................


1 opmerking:

  1. degene die uit de ventweg komt heeft geen voorrang.maar op de hoofdweg wordt vaak te hard gereden .verplicht stopbord kan al helpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.